Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΑΡΗΓΚΙΟΛΗΣ - "Δίκοπη λαλιά"

Στίχοι: Θοδωρής Σαρηγκιόλης
Μουσική: Χρήστος Δημάκης
Ερμηνεία: Κατερίνα Ψαρίκογλου




Κατά τύχη σερφάροντας στο Διαδίκτυο έπεσα πάνω σε αυτό το ποίημα του Θοδωρή Σαρηγκιόλη και το βρήκα εξαιρετικό. Μελοποιήθηκε από ένα άγνωστο σε μένα συνθέτη, τον Χρήστο Δήμακη και ερμηνεύθηκε από την Κατερίνα Ψαρίκογλου (κάτι μου θυμίζει αλλά δεν έχω εντοπίσει τι).
Θεώρησα ότι η προσπάθεια είναι άξια προσοχής και το παρουσιάζω!!

ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Η ανάγκη για επικοινωνία γέννησε την ιδέα για την δημιουργία ενός Ιστοχώρου, μέσα από την δυνατότητα που προσφέρει απλόχερα το Διαδίκτυο.
Αποτελεί μόνο ένα μέσο να εκφράσω, να αποτυπώσω και να κοινοποιήσω μερικές σκέψεις, ενδιαφέροντα και προβληματισμούς μου, και να τις μοιραστώ με φίλους και δικούς μου ανθρώπους.
Αχιλλέας

Πρόσφατες Αναρτήσεις από τα Ιστολόγια μου

  • 'Ενας πραγματικός Ακτιβιστής - Μία είδηση από το Διαδίκτυο πραγματικά με άγγιξε!! Μέσα στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε και τις διάφορες "Κινήσεις" πολιτών ("Δεν πληρώνω, Δεν πληρώνω") π...
  • Μυστική Εικόνα - *" Μέσ᾿ στὴν ὁρμὴ τῆς ἐρημιᾶς,γινόμαστε διάφανοι."* *" Μυστική Εικόνα "* Σαν κλείνω τα μάτια, άγρυπνα κοιμώμενος, μία εικόνα "μυστική" έρχεται στο μυαλό...

Back to TOP  

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008